Politica de retur
Va precizam ca produsele alimentare si cosmetice comercializate prin intermediul www.picaturanaturii.ro, care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid sau nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform prevederilor art. 16, lit. d si e din OUG 34/2014, actualizata.
- Daca nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna, si veti primi banii inapoi !
- Produsele pot fi returnate fara nici un motiv, in maxim 15 zile calendaristice de la data primirii coletului de catre client, prin curier la adresa de expediere,
- Pentru retur trebuie sa completati formularul de mai jos prin care solicitati returul, fara sa existe un motiv anume, si totodata sa atasati factura si chitanta, sau copie dupa factura si chitanta, in cazul in care returnati doar o parte din produse.
- Taxa aferenta transportului este in sarcina cumparatorului, banii vor fi returnati in maxim 2 zile lucratoare de la data primirii returului. Banii se vor returna in contul bancar pe care il pune la dispozitie cumparatorul sau cum vom conveni de comun acord.
- Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
- Produsul trebuie returnat in maxim 30 zile calendaristice impreuna cu documentele atasate. Costurile livrarii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va realiza in cel mult 2 zile lucratoare din ziua returnarii la sediu a acestuia. De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produsului fara cheltuielile initiale de livrare.
- In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Digital Wiz SRL isi rezerva dreptul de a retine o parte din suma ce urmeaza a fi returnata in scopul de a readuce produsul in starea initiala – daca este posibil – sau pentru a acoperi diferenta rezultata din vanzarea produsului respectiv ca second-hand. Daca produsul nu mai poate fi vandut sub nici o forma, returul poate fi refuzat. In cazul in care clientul prefera reexpedierea produsului, aceasta se va face pe cheltuiala sa.
- Produsele aflate in lichidare de stoc, promotii sau la reducere de pret, NU se pot returna.