Pepenele verde fructul preferat în sezonul de vara pentru calitățile sale hidratante și răcoritoare. Iată 17 Beneficii ale Pepenelui Verde pentru sănătatea ta!

1. Bogat în licopen

Culoarea roșie provine din licopen, un antioxidant. Studiile arată că ar putea ajuta la reducerea riscului de cancer și diabet ca parte a unui stil de viață sănătos. Pepenele verde are mai mult din acest nutrient decât orice alt fruct sau legumă – chiar și roșiile. Pentru a încărca licopenul, alegeți un pepene cu miez roșu, mai degrabă decât galben sau portocaliu. De asemenea, pepenele fără semințe tinde să aibă mai mult licopen decât cei cu semințe.

Licopenul – cel mai puternic antioxidant natural | Atitudine pro ...

2. Protecție Solară

Unii pigmenți ajută la protejarea plantelor de soare. Destul de ciudat, dar consumarea lor vă poate proteja pielea – cel puțin, licopenul din pepenele verde va poate face mai puțin probabil să fii ars de soare. Dar acest lucru nu este sigur, continuați să folosiți protecția solară cu spectru larg cu SPF de 30 sau mai mare în fiecare zi.

3. Inima mai sănătoasă

Beneficii ale Pepenelui Verde
Beneficii ale Pepenelui Verde

Pepenele verde este bogat într-un aminoacid numit citrulină care poate ajuta la circulația sângelui prin corp și vă poate scădea tensiunea arterială. De asemenea, inima ta se bucură de avantajele tuturor nutrienților pe care le conține pepene de verde. Studiile arată că ar putea scădea riscul de atacuri de cord, desigur, întregul tău stil de viață îți afectează sănătatea inimii. Asigură-te că faci exercitii, să nu fumezi, să limitezi grăsimea saturată și să fii la curent cu sfaturile medicului.

4. Îți protejează articulațiile

Pepenele verde mai contine si beta-criptoxantină care vă poate proteja articulațiile de inflamații. Studii arată că, în timp, v-ar putea face mai puțin probabil să aveți artrită reumatoidă.

5. Bun pentru ochii tăi

O singură felie medie de pepene verde vă oferă 9-11% din vitamina A de care aveți nevoie în fiecare zi. Acest nutrient este unul dintre cheile menținerii ochilor sănătoși. Alimentele sunt cele mai bune metode de a obține toate vitaminele și mineralele de care organismul tău are nevoie.

6. Hidratare naturală dulce

Fiecare celulă din corpul tău are nevoie de apă. Pepenele verde contine pana la 92% apă, deci este un mod simplu de a te hidrata.

7. Îți ajută pielea

Vitaminele A, B6 și C din pepenele verde vă ajută pielea să rămână moale, netedă și suplă. Amestecă o lingură de suc de pepene verde cu aceeași cantitate de iaurt grecesc. Întindeți amestecul pe față și lăsați-l timp de 10 minute. Se clătește și se usucă.

8. Îți mulțumește papilele gustative

O cupă de înghețată vă aduce în jur de 300 de calorii. Vă puteți bucură de aceeași cantitate de înghețată de pepene verde pentru doar 45 calorii. Și spre deosebire de multe alte deserturi, nu conține grăsimi, conține un nivel scăzut de colesterol și nu are sodiu. Pentru a face un o înghețată de pepene verde ușor, curățați niște pepene verde adăugați frișcă și suc de lămâie sau lime în blender apoi băgați conținutul în forme de înghețată în congelator până se întărește.

Ingrediente:

-1,200 kg. pepene verde
-250 ml.lapte
-150 ml frisca lichida
-1/2 lamaie doar zeama
-50 gr.zahar

9. Îmbunătățește starea fizica

Conținutul ridicat de apă, antioxidanți și aminoacizi ai pepenelui poate face un antrenament mai bun. De asemenea, este bogat în potasiu, un mineral care ar putea reduce crampele musculare. Puteți bea suc de pepene verde după ce începeți să transpirați. Dacă faceți acest lucru, puteți ajută la prevenirea durerilor musculare, atât timp cât nu vă împingeți limitele prea tare. Cum faci o limonada de pepene verde absolut delicioasa?

10. Menține nivelul zahărului din sânge

Încercați să vă mențineți nivelul glicemiei constant? Ai noroc. Pepenele verde are un indice glicemic (GI) de 80, aproximativ la fel ca un castron de fulgi de porumb. Dar are puțini carbohidrați. Aceasta înseamnă că sarcina sa glicemică (cât de repede intră în fluxul dumneavoastră de sânge și cât de mult poate produce glucoză) este doar 5. Bucurați-vă de o felie fără vinovăție!

11. Ușor de digerat

Dacă aveți o afecțiune digestivă precum Crohn sau colita, lista cu ceea ce nu trebuie să mâncați în timpul bolii poate fi lungă. Puteți pune pepene pe lista „da”. Fructul său moale și cărnos este ușor de digerat chiar și pentru un intestin inflamat. (Doar nu mâncați coaja sau semințele dacă trebuie să limitați fibrele.)

12. Ce se întâmplă dacă mănânc semințe de pepene verde accidental?

S-ar putea să vi se spună de copil că dacă înghițiți semințe de pepene verde, acestea vor crește în burtă. Neadevarat! La urma urmei, stomacul tău nu are soare sau sol, și mult acid gastric. Mulți pepeni sunt fără semințe în aceste zile, dar nu vă faceți griji dacă înghițiți o sămânță. De fapt, sunt pline de nutrienți!

13. Alegeți un pepene bun

Alegeți un pepene care să nu aibă adaosuri, lovituri și vânătăi. Căutați o pată galbenă, nu albă pe partea inferioară. Acest lucru semnalează că este copt. Un pepene suculent, gata de mâncare, se va simți greoi pentru dimensiunile sale. Când îl bați, ar trebui să sune gol.

14. Tăiați și depozitați în siguranță pepene galben

Spălați exteriorul pepenelui. Nu doriți ca cuțitul dvs. să transfere germeni în interior. În timp ce pepene are cel mai bun gust imediat după tăiere, îl puteți păstra în frigider până la 5 zile. Congelarea este și o opțiune. În timp ce pepene verde nu va rămâne crocant, îl puteți dezgheața pentru a-l folosi în smoothie-uri.

15. Nu te opri cu o felie

O felie de pepene verde are un gust minunat, dar puteți face mai mult cu ea. De exemplu din coaja se poate face dulceata, sau se poate pune la murat, sau un cocktail …

16. Dulceață din coji de pepene verde

Bucură-te de gustul minunat de pepene verde și iarna! Folosește cojile pentru a face dulceață.

17. Pepeni murati, taiati felii, la borcan, pentru iarna